koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Jak zdobywać klientów


Nazwa ksiazki :
Jak zdobywać klientów

Autor : Heinz Goldman
Liczba stron : 310
Oprawa : twarda z obwolutą
Wydawnictwo : Studio EMKA
ISBN : 83-88607-02-2


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 142.04
Oszczędzasz : 33.29 zł ( 23.44 % )

Nasza cena : 108.75 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Książka "Jak zdobywać klientów" uznawana jest od wielu lat za miarodajny, w skali międzynarodowej, podręcznik do praktycznej nauki sprzedaży. Setki znanych światowych przedsiębiorstw wyposażyło swoje działy handlowe w tę książkę. Czternaste wydanie owego światowego bestsellera będzie stanowiło dla sprzedawców nieocenioną pomoc.

pełne wprowadzenie w tajniki sprzedaży

czternaste uzupełnione i zaktualizowane wydanie (pierwsze polskie) podręcznika skutecznej sprzedaży

dotychczasowy łączny nakład: ponad trzy miliony egzemplarzy w dwudziestu dwóch wersjach językowych.

Ten światowego formatu podręcznik sprzedaży zawiera ponad 300 pomysłów, rad, idei i przykładów z praktyki ? na rzecz praktyki. Za pomocą testów, studiów przypadków, problemów do rozwiązania i list kontrolnych możesz sprawdzić i pogłębić swoje umiejętności handlowca. Jest to zorientowany na sukces kurs sprzedaży w formie książki do samodzielnego studiowania i do wdrażania zawartej w niej wiedzy fachowej.

Heinz M. Goldmann uznawany jest od kilku dziesięcioleci za wybitnego eksperta w zakresie sprzedaży. Wcześniej przez długi czas sam był sprzedawcą. Obecnie cieszy się wielkim autorytetem i jako doradca ma wgląd w najnowsze metody komunikacji, marketingu i sprzedaży, stosowane w firmach rangi światowej. Uczy ponad 400 000 menadżerów i sprzedawców w Europie, USA, Ameryce Południowej, Australii i na Dalekim Wschodzie. Jest prezesem honorowym Europejskiego Stowarzyszenia Ekspertów Marketingu.

Lista jego zleceniodawcow z ostatnich lat:

American Management Association ? Audi ? BASF ? Bosch ? British Airways ? Caterpillar ? Ciba-Geigy ? Daimler Benz ? Deutsche Bank ? Digital ? Du Pont ? Hewlett Packard ? Hilti ? Hoechst ? IBM ? ICI ? Lufthansa ? Nestle ? Phlilips ? Schering - Schweizer Kreditanstalt ? Shell ? SKF ? Swissair ? Thyssen ? Total ? Veba- Volkswagen ? Volvo.

Do olbrzymich osobistych doświadczeń Heinza M. Goldmanna dochodzą rozległe doświadczenia ponad 600 pełnoetatowych szkoleniowców, zatrudnionych w 50 filiach jego firmy konsultingowej działających na terenie 30 krajów. Dzięki temu książka może przekazać rozległą wiedzę, potrzebną każdemu, kto wykonuje zawód sprzedawcy.

Wielką zaletą książki jest konsekwentne ? od pierwszej strony do ostatniej ? trzymanie się praktyki i jej realiów.

Heinz M. Goldmann od kilku dziesięcioleci uznawany jest za światowego formatu doradcę i eksperta w dziedzinie sprzedaży. Jako założyciel i wieloletni prezes firmy konsultingowej MERCURI GOLDMANN INTERNATIONAL TRAININGSZENTREN FÜR VERKAUF, organizuje seminaria na temat sprzedaży, odbywające się w 24 krajach świata. Dysponuje olbrzymią wiedzą i doświadczeniem jeśli idzie o najnowsze metody komunikacji, marketingu i sprzedaży.

Czy możesz zostać rzeczywiście dobrym sprzedawcą?

Nie sądź, że wszyscy ludzie, którzy mają trochę pojęcia o obsłudze klienta czy też znają produkt, mogą dzięki kursom, lekturze książek czy też wytężonej pracy zostać prawdziwymi sprzedawcami. Przyjmowanie zamówień nie jest żadną sztuką. Prawdziwe sprzedawanie wymaga profesjonalnych umiejętności. Niestety, niewielu ludzi to dostrzega.

Sprzedaż nie jest zawodem, którego można się nauczyć w oka mgnieniu. Wymaga on gruntownej wiedzy, jak każdy zawód. Nie da się go wykonywać tylko dlatego, że komuś przestała się podobać praca za biurkiem, lub też wierzy, iż w ten sposób szybko dojdzie do ogromnych pieniędzy. Również sen o lukratywnym przedstawicielstwie czy agencji spełnia się tylko w marzeniach. Sprzedawanie to zawód, wręcz powołanie, wymagające pracy i talentu.

Ze wstępu

CZYTAJ WIECEJ


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101