koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Komunikowanie w kryzysie. Jak ratować wizerunek firmy


Nazwa ksiazki :
Komunikowanie w kryzysie. Jak ratować wizerunek firmy

Autor : Anna Murdoch
Liczba stron : 180
Oprawa : miękka klejona
Rok wydania : 2003
Wydawnictwo : Poltext
ISBN : 83-88840-30-4


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 1.1
Oszczędzasz : -34.85 zł ( -3168.18 % )

Nasza cena : 35.95 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




W serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE ukazały się dwie części tryptyku Anny Murdoch, poświęconego praktycznym zagadnieniom w public relations: "Język public relations" (1998) i "Prezentacje i wystąpienia w public relations" (2000). Teraz dołącza do nich "Komunikowanie w kryzysie". Książki są w pełni autonomiczne, można posługiwać się nimi oddzielnie - w zależności od bieżących potrzeb w różnych dziedzinach zarządzania oraz w polityce. Razem stanowią komplet, uzupełniają się i wzbogacają nawzajem. Książka zawiera praktyczne wskazówki dotyczące postępowania przed, w trakcie i po sytuacji kryzysowej w organizacji oraz kampanii naprawiającej i wspierającej wizerunek firmy po kryzysie. Autorka wskazuje, jak planować i organizować działania antykryzysowe, jak zarządzać komunikacją w kryzysie, jak współpracować z otoczeniem zewnętrznym, a zwłaszcza mediami, oraz jak zaplanować i monitorować przepływ informacji wewnątrz organizacji. W książce przedstawiono dziesiątki przykładów oraz studiów przypadków, które podzielono na minikryzysy, kryzysy i megakryzysy. Przykłady pochodzą z takich firm, jak Winiary, Coca-Cola, Kredyt Bank, Citibank i inne banki, jak również z hipermarketów i przedsiębiorstw usługowych. Autorka opisuje też działania naprawcze podczas dwóch wielkich kryzysów - powodzi w Polsce w 1997 r. i ataku na Światowe Centrum Handlu 11 września 2001 r. Każdy rozdział kończy się serią pytań do dyskusji w grupie lub refleksji indywidualnej oraz ćwiczeń, np. napisanie komunikatu prasowego w momencie wybuchu kryzysu. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ds. public relations, kadry zarządzającej wyższego i średniego stopnia, a zwłaszcza kierowników i specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, jak również dla studentów wyższych uczelni i słuchaczy podyplomowych studiów menedżerskich.



CZYTAJ WIECEJ


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101