koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Logistyczna obsługa klienta


Nazwa ksiazki :
Logistyczna obsługa klienta

Autor : Danuta Kempny
Liczba stron : 286
Wydawnictwo : PWE
ISBN : 83-208-1310-7


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 39.13
Oszczędzasz : 5.18 zł ( 13.24 % )

Nasza cena : 33.95 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Spis treści


Wstęp

I Obsługa klienta w logistyce. Podstawy teoretyczne

1. Definicja obsługi klienta w logistyce
2. Elementy obsługi klienta
3. Mierniki obsługi klienta
4. Progi i koszty obsługi klienta
5. Koncepcja cyklu zamawiania w zarządzaniu obsługą klienta
6. System informacji logistycznej a potrzeby obsługi klienta według D.M. Lamberta
i J.R. Stocka

II Strategie i struktury organizacyjne przedsiębiorstw

1. Pojęcie strategii obsługi klienta i jej rodzaje
2. Konkurencyjne (konfrontacyjne) strategie obsługi klienta i ryzyko ich stosowania
3. Niekonkurencyjne strategie obsługi klienta - strategie unikania i ignorowania konkurencji
4. Nowoczesne strategie kooperacyjne w obsłudze dostaw - ograniczanie konkurencji
5. Strategie obsługi klienta ze względu na udział producenta w rynku
6. Tradycyjne strategie dystrybucji fizycznej i nowoczesne strategie dostaw
7. Strategie obsługi klienta na różnych szczeblach (poziomach) integracji logistycznej
- strategie tradycyjne i nowoczesne
8. Metody wspomagające tworzenie strategii obsługi klienta w systemach logistycznych
przedsiębiorstwa
9. Ewolucja struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa ze względu na potrzeby obsługi klienta

III Strategie obsługi klienta różnych producentów. Studia przypadków

1. Obsługa klienta w firmie TECHNIK
2. Strategia obsługi klienta w firmie produkującej ceramiczne wyroby budowlane - przypadek
firmy PTHL
3. Doskonalenie poziomu obsługi klienta w firmie GTH - producenta napoi chłodzących
i lidera branży
4. Obsługa klienta przez światowego lidera branży turbosprężarek
IV Obsługa klienta w informacyjnych organizacjach sieciowych
1. definicja dynamicznej sieci informacyjnej
2. Węzły dynamicznej sieci informacyjnej
3. Trzy podstawowe pojęcia BRP i relacje między nimi
4. Typy informacyjnych organizacji sieciowych
5. Kierunki rozwoju podstawowych typów informacyjnych organizacji sieciowych
6. Inne typologie sieci informacyjnych
7. Modele organizacji sieciowych według B. Hedberga
8. Co ze strategiami?
9. Logistyka i obsługa dostaw w informacyjnych organizacjach sieciowych
10. Istota co-markership
11. Wybór partnera co-markership. Najważniejsze działania
12. Zasady logistyki kierowanej popytem w dynamicznych sieciach informacyjnych
13.Problem zaufania i partnerstwa w sieciach informacyjnych
14. Zakończenie. Wyzwanie przyszłości
Bibliografia

CZYTAJ WIECEJ FRAGMENT


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101