koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Logistyka marketingowa


Nazwa ksiazki :
Logistyka marketingowa

Autor : Martin Christopher, Helen Peck
Liczba stron : 170
Wydawnictwo : PWE
ISBN : 83-208-1542-8


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 49.94
Oszczędzasz : 6.99 zł ( 14 % )

Nasza cena : 42.95 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Koncepcja logistyki marketingowej koncentruje się na trzech zasadniczych elementach:

szybkim reagowaniu na potrzeby klientów,
niezawodności obsługi klientów,
utrzymaniu właściwych relacji z klientami.
Spójność elementów koncepcji umożliwia firmie osiągnięcie sukcesu na rynku, czyli uzyskanie przewagi konkurencyjnej.

AutorzyLogistyki marketingowej spróbowali rozwinąć tezę, że łączne postrzeganie funkcji tworzenia popytu (marketing) i funkcji jego zaspokajania (logistyka) ułatwia tworzenie efektywnych i skutecznych łańcuchów dostaw zorientowanych rynkowo. Autorzy skoncentrowali się na następujących zagadnieniach:

zmianach zachodzących w otoczeniu firmy (indywidualizacji potrzeb klientów, przejściu od rynku sprzedawcy do rynku nabywcy, zmniejszeniu skuteczności reklamy),
budowaniu relacji z klientami (utrzymaniu istniejących klientów przez zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi),
tworzeniu wartości dla klienta, rozumianej jako różnica korzyści i kosztów (na metodach ustalania tej wartości i jej zwiększania oraz wpływie na rentowność klienta),
konkurencji opartej na czasie (szybkim reagowaniu na potrzeby klientów, strategiach skracania czasu realizacji zamówienia),
łańcuchach dostaw zorientowanych na popyt (uwzględnieniu popytu rzeczywistego, a nie prognoz popytu, elastycznym funkcjonowaniu łańcucha),
zarządzaniu logistyką marketingową (analizie zmian w strategiach działania firmy: koncentracji na zarządzaniu procesami, klientami i efektywnością działań),
obsłudze klienta globalnego (powstawaniu globalnego efektu synergii i tworzeniu globalnej strategii logistycznej, na problemach ochrony środowiska naturalnego i problemach społecznych).
Liczne przykłady zamieszczone w książce ułatwią zastosowanie konkretnych rozwiązań w firmie.

CZYTAJ WIECEJ FRAGMENT


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101