koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Marketing marki - W jaki sposób tworzyć , zarządzać i rozszerzać wartość marki.


Nazwa ksiazki :
Marketing marki - W jaki sposób tworzyć , zarządzać i rozszerzać wartość marki.

Autor : Joe Marconi
Liczba stron : 229
Wydawnictwo : K.E. Liber
ISBN : 83-88170-45-7


Termin realizacji :
12 godzin

Cena rynkowa : 61.96
Oszczędzasz : 11.97 zł ( 19.32 % )

Nasza cena : 49.99 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Proces skutecznego kreowania wspaniałej marki jest skomplikowany i złożony. Polega on na łączeniu w unikalną kombinację już sprawdzonych i uznanych, ale wciąż cieszących się „dobrą reputacją” narzędzi z wykraczającymi w przyszłość, obciążonymi istotnym ryzykiem technikami marketingowymi. Na projektowanie i tworzenie nazw, sloganów, wizerunków graficznych i projekty opakowań, jak również na budowanie postrzeganej wartości określonego produktu lub usługi na rynku wydaje się każdego roku miliardy dolarów. Jednakże często efekty tych rozległych i bardzo kosztownych wysiłków są znikome. W czym właściwie tkwi sekret tworzenia marki, która będzie obecna na rynku długie lata?

"Marketing marki" przedstawia podstawy marketingu marki. Wprowadza w zagadnienie projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia ich na nasyconym rynku i tworzenia grupy lojalnych nabywców.

Marketing marki zawiera:
- ważne informacje dotyczące zagadnień brandingu, kwestii takich jak tożsamość przedsiębiorstwa, fuzje i zmiany nazwy;
- Analizę zagadnień związanych z logo marek, budowaniem wartości marki i jej pozycjonowania;
- Najlepsze strategie marketingowe, które „przemówią” do współczesnych, niecierpliwych konsumentów, w tym profile produktów, które wykorzystują skuteczne działania marketingowe, a także „awangardowe” narzędzia dostosowane do obecnego rynku doby hiper – mediów.

Czytelnicy "Marketingu marki" zapoznają się z wiedzą, której potrzebują do stworzenia dobrze ukierunkowanej, zintegrowanej strategii brandingowej jakiegokolwiek produktu lub usługi.

Joe Marconi ze znawstwem analizuje strategie marketingowe, które przyczyniły się do sukcesu marek takich jak Camel, Nike, Pepsi i wielu innych, których nazwy stały się nazwami rodzajowymi, a także wpadki marketingowe tych przedsiębiorstw, którym nie udało się uczynić ich produktu lub usługi pamiętnymi, albo których marki popadły w kłopoty.

Czy kiedykolwiek pragnęliście książki, która jasno i przystępnie omawia temat, który wielu ludzi zamienia w mętną breję? Każdy snuje opowieści o markach, w końcu jednak ktoś napisał książkę, która wyjaśnia tajemnicę, uczy jak je tworzyć, kształtować, rozwijać i wspierać. Jeśli przeczytaliście jedną książkę poświęconą brandingowi, to powinien to być "Marketing marki" Joe Marconiego.
Joe Cappo
Wiceprezes Crain Communications, Inc.
Przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (International Advertising Association).

Jako że marki i branding stały się tematem du jour w marketingu i na Madison Avenue, otrzymuję codziennie kilka książek poświęconych tej tematyce. Większości z nich nie czytam, albo w ogóle natychmiast się ich pozbywam. Ale kiedy na okładce książki widzę nazwisko Joe Marconiego, to już trochę inna sprawa. Skupiam się wtedy tylko na tej książce, bo gdybym tego nie zrobił, przeoczyłbym coś bardzo ważnego.
James Brady
Wydawca Advertising Age

O autorze:
Joe Marconi jest pisarzem i konsultantem ds. komunikacji marketingowej. Mieszka w Western Springs w Illinois. Ma prawie trzydzieści lat praktyki, a jego klientami były najbardziej znane przedsiębiorstwa północnoamerykańskie. Zdobył liczne prestiżowe nagrody przyznawane przez branżę marketingową i reklamową. Jest autorem kilku książek, w tym The Complete Guide to Publicity, Maximize Visibility for Your Product, Service or Organization, Crisis Marketing: When Bad Things Happen to Good Companies, a także Image Marketing: Using Public Perceptions to Attain Business Objectives.

CZYTAJ WIECEJ


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101