koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Marketing pod presją globalizacji


Nazwa ksiazki :
Marketing pod presją globalizacji

Autor : Wacław Šmid
Liczba stron : 280
Oprawa : twarda, folia
Wydawnictwo : Placet
ISBN : 83-85428-75-5


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 48.98
Oszczędzasz : 6.03 zł ( 12.31 % )

Nasza cena : 42.95 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




I rzecz jest w istocie niebagatelna: chodzi o wymianę światową, której skala i zasięg przyjmują obecnie największe, niewyobrażalne wręcz rozmiary. Na początku tego ogólnoświatowego procesu, zwanego właśnie "globalizacją", sądzono, że intensywna wymiana gospodarcza, napływ kapitału, dostęp do nowych technologii itp., zapewni wielu krajom i ich gospodarkom dynamiczny wzrost. Wielkie korporacje i supermarkety zaczęły swoją siecią powiązań produkcyjno-handlowych wręcz oplatać kulę ziemską, a skutki tego wymknęły się spod kontroli państw. Dopiero, powstający w krajach słynących z "równych szans", ruch antyglobalistyczny i antykorporacyjny wziął w obronę lokalną przedsiębiorczość, tj. małe i średnie firmy, które w warunkach wolnej konkurencji przegrywają nie dlatego, że nie są innowacyjne, kreatywne itp. ale dlatego, że nie są dość silne finansowo, by sprostać konkurencji dużych przedsiębiorstw.

Jak zhumanizować powstały trend? Jak zaspokajać potrzeby społeczne nie narzucając obcych systemów wartości i nie burząc lokalnych struktur? Najpierw trzeba sobie dokładnie uświadomić jak kształtowane są potrzeby, zwłaszcza wyższego rzędu, przez rozmaite czynniki, a szczególnie wzorce kulturowe i wyznawany w nich system norm, wartości i zasad zachowania. Jak wpływają na to różne poziomy wiedzy. Jeśli uzyskamy taką wiedzę możemy zmienić całą strategię rynkową. Możemy przejść do metamarketingu obejmującego wszystkie niuanse systemów wartości, hierarchii potrzeb i preferencji konsumenckich w akcie dokonywania zakupów produktów i usług. Filozofią biznesu będzie wprawdzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług oraz nowych potrzeb przez np. zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszelkich tych działań twórczych w dziedzinie marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu.

CZYTAJ WIECEJ


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101