 |
|
Marketing w turystyce
|
|
Nazwa ksiazki : Marketing w turystyce Autor : Susan Briggs Liczba stron : 202 Wydawnictwo : PWE ISBN : 83-208-1452-9
Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 39.03 zł
Oszczędzasz : 4.08 zł
( 10.45 % )
Nasza cena : 34.95 zł.
|
|
|
Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu
Przemysł turystyczny wkrótce stanie się największą gałęzią światowej gospodarki. Usprawnienie działań marketingowych pozwoliłoby większości firm świadczących różnorodne usługi turystyczne na zwiększenie udziału w tej lukratywnej branży. Książka dostarcza praktycznych wskazówek, jak to osiągnąć.
W książce przedstawiono:
- charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego,
- trendy w turystyce,
- budowanie planu marketingowego (przegląd sytuacji, analiza SWOT, analiza konkurencji, badania marketingowe, rynki docelowe, monitorowanie i ocena wyników),
- komunikację z klientami (public relations, reklama, sprzedaż osobista, targi, Internet). Na zakończenie omówiono ciekawe studia przypadków.
|
| |
|
|
|
|
|
|
 |
|
Witamy w naszej księgarni!
Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
|
|
|
|
 |
|