koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe


Nazwa ksiazki :
Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe

Autor : Kornelia Karcz
Liczba stron : 304
Wydawnictwo : PWE
ISBN : 83-208-1516-9


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 52.58
Oszczędzasz : 5.83 zł ( 11.09 % )

Nasza cena : 46.75 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Spis treści


Wstęp

Rozdział I
Kultura a paradygmaty marketingu w warunkach globalizacji

1. Globalizacja, integracja gospodarcza i internacjonalizacja przedsiębiorstw jako wyznaczniki współczesnych procesów gospodarowania
Globalizacja jako uwarunkowanie działalności podmiotów rynkowych
Europejska integracja gospodarcza
Proces internacjonalizacji przedsiębiorstw
2. Kultura pojęcie, istota, wymiary i problemy operacjonalizacji
Definicje kultury
Kultura organizacyjna
Kultura a zachowania konsumentów
Problemy opernacjonalizacji kultury jako uwarunkowania zachowań podmiotów rynkowych
Jednostki kulturowe
Akulturacja
3. Marketing w otoczeniu wielokulturowym
Paradygmaty współczesnego marketingu
Marketing międzynarodowy, globalny i międzykulturowy

Rozdział II
Międzynarodowe badania marketingowe. Aspekty kulturowe

1. Badania marketingowe jako element zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej
System informacji marketingowej jako podstawa formułowania strategii marketingowych
Definicje badań marketingowych
Zintegrowana komunikacja marketingowa a proces badawczy
2. Międzynarodowe badania marketingowe. Pojęcie, istota, zakresy, typologia
Definicje międzynarodowych badań marketingowych
Kierunki rozwoju badań w otoczeniu wielokulturowym
Rodzaje i typy międzynarodowych badań marketingowych
3. Źródłowe podstawy międzynarodowych badań marketingowych
Źródła wtórne w badaniach marketingowych
Zagraniczne wtórne źródła informacji
Ograniczenia związane z wykorzystaniem źródeł wtórnych w międzynarodowych badaniach marketingowych
4. Międzynarodowe badania porównawcze oparte na źródłach wtórnych
Cele i zastosowania międzynarodowych badań porównawczych
Zasady i metody doboru cech porównawczych
Metody normalizacji zmiennych
Wskaźniki natężenia
Metoda standaryzacji cech (punktowa)
Metody taksonomiczne
Metody określania opóźnień czasowych i ich wykorzystanie w procesie prognozowania

Rozdział III
Międzynarodowe badania marketingowe oparte na źródłach pierwotnych. Podejście kulturowe

1. Przygotowanie badań międzynarodowych. Cele, zakresy, podejścia, metody
Przekroje projektu badawczego
Problemy metodologiczne na etapie przygotowania międzynarodowych badań marketingowych
Koncepcja badania
Projekt badania
2. Problem ekwiwalencji w międzynarodowych badaniach marketingowych
Ekwiwalencja obiektu badań
Ekwiwalencja pomiaru
Ekwiwalencja próby badawczej
Ekwiwalencja procesu badań bezpośrednich
3. Przesłanki wyboru metod i technik w badaniach międzynarodowych
Metody badań ilościowych i jakościowych
Porównanie technik badań ilościowych
Badania bezpośrednie w Internecie
Konstrukcja narzędzi pomiarowych
Procedury tłumaczenia narzędzi badawczych
4. Problemy metodologiczne na etapach realizacji badań, przetwarzania danych i komunikowania wyników badań
Standaryzacja badań międzynarodowych
Organizacja międzynarodowych badań marketingowych
Analiza i interpretacja wyników badań międzynarodowych
Przygotowanie raportu z badań międzynarodowych

Rozdział IV
Polscy konsumenci i menedżerowie w otoczeniu wielokulturowym. Wyniki badań porównawczych

1. Wartości i symbole kulturowe w rozszerzającej się Europie
Metodologia badań jakościowych
Wyobrażenia kolektywne
Wartości narodowe
Wyzwania związane z procesem integracji europejskiej
2. Podstawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagranicznych (etnocentryzm i efekt kraju pochodzenia)
Podstawy teoretyczne projektu
Metodologia i wyniki badań ilościowych
Implikacje marketingowe
3. Podstawy menedżerów wobec procesu rozszerzenia Unii Europejskiej
Założenia metodologiczne badań komparatywnych
Podstawy polskich, norweskich i czeskich menedżerów wobec integracji europejskiej
Przebieg badań podstaw polskich i francuskich menedżerów
Proces internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw
Orientacja marketingowa badanych przedsiębiorstw
Podstawy polskich i francuskich menedżerów wobec perspektywy rozszerzenia Unii Europejskiej

Podsumowanie
Bibliografia

CZYTAJ WIECEJ FRAGMENT


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101