koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Nowe spojrzenie na marketing


Nazwa ksiazki :
Nowe spojrzenie na marketing

Autor : Robert Shaw
Oprawa : miękka
Wydawnictwo : Studio EMKA


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 39.29
Oszczędzasz : 8.34 zł ( 21.23 % )

Nasza cena : 30.95 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Autor "Nowego spojrzenia na marketing" przeprowadza analizę tzw. kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Poprzez badanie na nowo narzędzi marketingu, które mogą zostać wykorzystane do pomiaru tego, co powinno się wiedzieć o kliencie, poprzez analizę doświadczeń takich firm jak Microsoft i Hawlett ? Packard jeśli idzie o obsługę klienta, Robert Shaw uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta.

Celem jego książki jest odseparowanie prawd od półprawd i nieprawd oraz poszperanie trochę głębiej po to, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji; zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych i mniej szumu wokół zarządzania mogłoby wytyczyć prostą drogę do komercyjnego sukcesu.

Książka ta w inteligentny i wyrazisty sposób wydobywa na światło dzienne ważne spostrzeżenia o właściwym pomiarze najważniejszych i najbardziej krytykowanych funkcjach marketingu. Shaw przedstawia w niej metody i narzędzia, które menedżerowie muszą zastosować jeśli chcą odzyskać wiarygodność w salach konferencyjnych, Philip Kotler, wybitny profesor marketingu międzynarodowego.

I doświadczony znawca marketingu, i menedżer chcący zrozumieć mechanizmy kontroli działań marketingowych swojego zespołu, czy wręcz nowicjusz ? każdy znajdzie coś dla siebie w tej książce, John Leftwich, wice prezydent ds. marketingu, Microsoft Europa, Bliski Wschód i Afryka.

W ciągu paru ostatnich lat przetoczyła się prawdziwa fala krytyki marketingu i dało się odczuć ogólne rozczarowanie. W 1993 roku "McKinsey Quaterly" opublikował artykuł zatytułowany Kryzys marketingu w średnim wieku, który przytaczał wypowiedź typowego dyrektora twierdzącego, iż marketing jest mu kamieniem u szyi. Inne artykuły głosiły, że marketing umrze śmiercią naturalną, a także to, że zostanie odrzucony przez kręgi biznesu z Wall Street i z City.

Autor, który znakomicie zdaje sobie sprawę z wagi podejmowanego tematu, przyjmuje wobec niego chłodną postawę analityka, wolną od egzaltacji i przekonania, że oferuje cudowne recepty na sukces, nie demonstruje postawy czarodzieja i guru, wydaje się wierzyć przede wszystkim w rozwiązania empiryczne i racjonalne. Praca oparta jest na obserwacjach współczesnych działań marketingowych, głównie podejmowanych przez wielkie firmy i korporacje.

Robert Shaw posiada tytuł doktora fizyki nuklearnej Uniwersytetu w Cambridge. Obecnie wykłada gościnnie marketing w Cranfield School of Management. Od ponad 20 lat pracuje jako doradca w ponad 50 firmach w Wielkiej Brytanii, Europie i Stanach Zjednoczonych. Jest konsultantem Brytyjskiej Rady Marketingu.

CZYTAJ WIECEJ


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101