koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Oszukać radar. Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać


Nazwa ksiazki :
Oszukać radar. Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać

Autor : Jonathan Bond, Richard Kirshenbaum
Liczba stron : 250
Oprawa : twarda
Rok wydania : 2001
Wydawnictwo : Wig-Press
ISBN : 83-87014-72-9


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 1.1
Oszczędzasz : -73.89 zł ( -6717.27 % )

Nasza cena : 74.99 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami. To nowoczesna reakcja na sytuację znaną od wieków. Caveat emptor oznacza "niech strzeże się nabywca". W tym właśnie pomaga ci radar. Jest to obronny mechanizm lub strategia, która pomaga nam filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy codziennie bombardowani. Taki nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej własnej osłony. To nieprzenikniona skorupka, która stwardniała po wielu latach używania. Niestety, twój ekran filtruje wszystkie rodzaje informacji - nawet treść tej książki.

Właśnie dlatego zachęcamy cię, abyś odłożył swoją tarczę, nim rozpoczniesz jej lekturę. Być może dzięki temu lepiej zrozumiesz, jak komunikować się z ludźmi, którzy są równie cyniczni i nieufni jak ty sam. Za twoim przyzwoleniem chcielibyśmy pokazać ci, jak wkraczać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni iż nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie marki ogólnokrajowej stało się niemal niemożliwe. W czasach, w których koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie. Gdy domy handlowe są tak przeładowane rozmaitymi produktami, iż trudno jest uzyskać miejsce na półce, by sprzedawać swój towar lub sprawić by konsument dostrzegł go - nie mówiąc już o zakupie. Właśnie - jak zareklamować coś ludziom, którzy tej reklamy sobie nie życzą


CZYTAJ WIECEJ RECENZJE


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101