koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Podręcznik obsługi klienta


Nazwa ksiazki :
Podręcznik obsługi klienta

Autor : Neville Lake, Kristen Hickey
Liczba stron : 216
Rok wydania : 2005
Wydawnictwo : OnePress
ISBN : 83-7361-815-5


Termin realizacji : 1-3 dni
Cena rynkowa : 1.1
Oszczędzasz : -33.65 zł ( -3059.09 % )

Nasza cena : 34.75 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów
Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało. Dbałość o klienta zaczyna się, zanim jeszcze pojawi się on w firmie, i nie kończy się bynajmniej w chwili jego wyjścia. Chodzi o to, by przyciągnąć tych klientów, na których nam zależy; o dostarczenie wrażeń, które skłonią ich do powrotu; o właściwą ocenę i doskonalenie własnych usług i sposobu ich świadczenia; wreszcie -- o stosowanie odpowiednich reguł zarządzania w odniesieniu do wszystkich działów firmy, które mają kontakt z konsumentem.

"Podręcznik obsługi klienta" to unikatowa pozycja, przedstawiająca zasady tworzenia i wdrażania w firmie nowoczesnych metod obsługi klienta. Przedstawia kompletny plan działania, pokazując, jak należy zmodernizować sposób działania firmy, aby osiągnąć wysoki poziom satysfakcji i lojalności klientów -- i jednocześnie zwiększyć zyski i obniżając koszty.
Rozpoznanie potrzeb, wymagań i pragnień klientów
Badania grup docelowych
Opracowanie strategii usług
Analiza opinii klientów
Sprawne funkcjonowanie procesu świadczenia usług
Ocena działania firmy
Wdrażanie standardów obsługi klienta
Współpraca ze stałymi klientami
Poznaj najbardziej kluczowe elementy sprawnej obsługi klienta.

O autorach:
Neville Lake pracował dla największych firm konsultingowych na świecie, a obecnie z dużym powodzeniem prowadzi własną firmę -- The Lake Group. Jako psycholog, Neville od ponad 17 lat pracuje w charakterze konsultanta biznesowego i strategicznego. Odwiedził ponad 50 najlepiej działających organizacji świata i był doradcą ponad 80 firm.

Kristin Hickley specjalizuje się w tematyce obsługi klienta; zdobyła też bogate doświadczenie jako wykładowca marketingu i zarządzania. Obecnie pracuje jako doradca ds. zarządzania, a jej rozległa wiedza umożliwia jej holistyczne spojrzenie nie tylko na obsługę klienta, lecz również na firmę jako całość. Dzięki temu Kristin była w stanie pomóc wielu klientom korporacyjnym w dokonaniu znaczącego przełomu w relacjach z konsumentami.

CZYTAJ WIECEJ


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101