 |
|
Public relations
|
|
Nazwa ksiazki : Public relations Autor : Agnieszka Żbikowska Liczba stron : 176 Wydawnictwo : PWE ISBN : 83-208-1559-2
Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 42.77 zł
Oszczędzasz : 5.78 zł
( 13.51 % )
Nasza cena : 36.99 zł.
|
|
|
Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydało właśnie najnowszą pracę dr Agnieszki Żbikowskiej "Public Relations". To kolejny podręcznik z tej dziedziny, jednak wyjątkowy. Książka ta jest bardzo potrzebna, bowiem jest jedyną definiującą PR, napisaną z myślą o polskich realiach w ciągu ostatnich kilku lat, a dziedzina ta - w obliczu globalizacji, zmieniających się struktur organizacji i nowych rozwiązań w zarządzaniu i marketingu - potrzebuje stosunkowo częstego redefiniowana i określania jej narzędzi na nowo.
Korzystając z dorobku naukowego wielkich osobistości i specjalistów PR, obszernej bibliografii zarówno polskich jak i zagranicznych autorów, dogłębnie analizuje i na nowo interpretuje PR, uzupełniając to wynikami badań.
Bardzo interesujące jest ujęcie pojęcia public relations w szerokim, nie tylko marketingowym znaczeniu, na co sama autorka kilkakrotnie zwraca uwagę. Rozwój Internetu, ochrona środowiska, segmentacja rynku, spadek skuteczności reklamy - to wyzwania dla PR, które A. Żbikowska szeroko omawia. Definiuje także różne oblicza PR - publicity, propaganda czy MPR, podpierając się pracami m.in. J.E.Gruniga, T. Hunta, Ph. Kotlera i T.Harrisa. Nie brakuje także polskich teoretyków i praktyków, takich jak W. Budzyński, J.W. Wiktor czy K. Wójcik. Autorka porusza wszystkie dziedziny public relations - PR w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, zarządzanie PR, instrumenty PR wspierające działania promocyjne oraz kształtujące relacje z otoczeniem. Znajdziemy tu także różne odmiany public relations, nie od początku utożsamiane z tą, ciągle młodą dziedziną, a więc: sponsoring, lobbing oraz targi i wystawy.
Bardzo wciągający jest fragment dotyczący historii PR, a więc życiu I.Lee i jego pracy przy budowaniu wizerunku Rockefellerów.
Publikacja jest ciekawa i podparta licznymi ilustracjami obrazującymi wyniki badań przeprowadzonymi przez autorkę w polskich przedsiębiorstwach. Agnieszka Żbikowska omawia potrzebę komunikacji ze społecznościami lokalnymi, relacje z mediami, inwestorami, PR wewnętrzne i zewnętrzne oraz w sytuacjach kryzysowych.
Szczególnie cennym jest fakt, iż podręcznik został napisany w oparciu o polskie realia, z myślą o polskich przedsiębiorstwach, mając na uwadze praktykę i przyszłość PR w Polsce. Dotychczasowe publikacje (najczęściej tłumaczone z amerykańskich) i opisane w nich realia i zalecenia, nie zawsze znajdowały odzwierciedlenie na rodzimym rynku.
Napisana jasnym językiem, książka jest dostępna dla szerokiej grupy odbiorców. To bardzo aktualny, świeży i starannie wydany podręcznik dla studentów i wykładowców
Polecam książkę także początkującym pr-owcom, którzy pragną zgłębić tajniki tej dziedziny, a także tym doświadczonym praktykom, którzy teorię PR poznawali w latach 90-tych.
Narzędzia, instrumenty, zarządzanie, formy, cele, istota przypomnijmy sobie czym właściwie jest public relations.
|
| |
|
|
|
|
|
|
 |
|
Witamy w naszej księgarni!
Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
|
|
|
|
 |
|