koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Public relations


Nazwa ksiazki :
Public relations

Autor : Agnieszka Żbikowska
Liczba stron : 176
Wydawnictwo : PWE
ISBN : 83-208-1559-2


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 42.77
Oszczędzasz : 5.78 zł ( 13.51 % )

Nasza cena : 36.99 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydało właśnie najnowszą pracę dr Agnieszki Żbikowskiej "Public Relations". To kolejny podręcznik z tej dziedziny, jednak wyjątkowy. Książka ta jest bardzo potrzebna, bowiem jest jedyną definiującą PR, napisaną z myślą o polskich realiach w ciągu ostatnich kilku lat, a dziedzina ta - w obliczu globalizacji, zmieniających się struktur organizacji i nowych rozwiązań w zarządzaniu i marketingu - potrzebuje stosunkowo częstego redefiniowana i określania jej narzędzi na nowo.

Korzystając z dorobku naukowego wielkich osobistości i specjalistów PR, obszernej bibliografii zarówno polskich jak i zagranicznych autorów, dogłębnie analizuje i na nowo interpretuje PR, uzupełniając to wynikami badań.

Bardzo interesujące jest ujęcie pojęcia public relations w szerokim, nie tylko marketingowym znaczeniu, na co sama autorka kilkakrotnie zwraca uwagę. Rozwój Internetu, ochrona środowiska, segmentacja rynku, spadek skuteczności reklamy - to wyzwania dla PR, które A. Żbikowska szeroko omawia. Definiuje także różne oblicza PR - publicity, propaganda czy MPR, podpierając się pracami m.in. J.E.Gruniga, T. Hunta, Ph. Kotlera i T.Harrisa. Nie brakuje także polskich teoretyków i praktyków, takich jak W. Budzyński, J.W. Wiktor czy K. Wójcik. Autorka porusza wszystkie dziedziny public relations - PR w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, zarządzanie PR, instrumenty PR wspierające działania promocyjne oraz kształtujące relacje z otoczeniem. Znajdziemy tu także różne odmiany public relations, nie od początku utożsamiane z tą, ciągle młodą dziedziną, a więc: sponsoring, lobbing oraz targi i wystawy.

Bardzo wciągający jest fragment dotyczący historii PR, a więc życiu I.Lee i jego pracy przy budowaniu wizerunku Rockefellerów.

Publikacja jest ciekawa i podparta licznymi ilustracjami obrazującymi wyniki badań przeprowadzonymi przez autorkę w polskich przedsiębiorstwach. Agnieszka Żbikowska omawia potrzebę komunikacji ze społecznościami lokalnymi, relacje z mediami, inwestorami, PR wewnętrzne i zewnętrzne oraz w sytuacjach kryzysowych.

Szczególnie cennym jest fakt, iż podręcznik został napisany w oparciu o polskie realia, z myślą o polskich przedsiębiorstwach, mając na uwadze praktykę i przyszłość PR w Polsce. Dotychczasowe publikacje (najczęściej tłumaczone z amerykańskich) i opisane w nich realia i zalecenia, nie zawsze znajdowały odzwierciedlenie na rodzimym rynku.

Napisana jasnym językiem, książka jest dostępna dla szerokiej grupy odbiorców. To bardzo aktualny, świeży i starannie wydany podręcznik dla studentów i wykładowców

Polecam książkę także początkującym pr-owcom, którzy pragną zgłębić tajniki tej dziedziny, a także tym doświadczonym praktykom, którzy teorię PR poznawali w latach 90-tych.

Narzędzia, instrumenty, zarządzanie, formy, cele, istota przypomnijmy sobie czym właściwie jest public relations.



CZYTAJ WIECEJ RECENZJE


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101