 |
|
Strategia produktu - seria: Marketing bez tajemnic
|
|
Nazwa ksiazki : Strategia produktu - seria: Marketing bez tajemnic Autor : Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski Liczba stron : 230 Wydawnictwo : PWE ISBN : 83-208-1345-X
Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 30.13 zł
Oszczędzasz : 4.38 zł
( 14.54 % )
Nasza cena : 25.75 zł.
|
|
|
Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu
W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony przez nabywcę. Omawiają, co jest istotą produktu, jakie znaczenie mają marka, opakowanie i etykieta oraz przedstawiają cykl życia produktu, którego znajomość jest niezbędna przy budowie jego strategii. Sporo miejsca poświęcają też omówieniu strategii nowego produktu - poczynając od sposobów kreowania pomysłów na nowe produkty, przez selekcję, rozwój testowanie koncepcji, aż po strategie wprowadzania nowego produktu na rynek.
|
| |
|
|
|
|
|
|
 |
|
Witamy w naszej księgarni!
Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
|
|
|
|
 |
|