koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Strategia public relations


Nazwa ksiazki :
Strategia public relations

Autor : Sandra Oliver
Liczba stron : 164
Rok wydania : 2005
Wydawnictwo : PWE
ISBN : 83-208-1577-0


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 1.1
Oszczędzasz : 0.1 zł ( 9.09 % )

Nasza cena : 1.00 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




"Globalny rozwój przemysłu i handlu nie tylko wzmógł zainteresowanie public relations, lecz także doprowadził do sprecyzowania pozycji PR oraz jego zależności od innych istotnych obszarów działania organizacji." Książka jest swoistą refleksją nad trwającą od lat dyskusją o naturze public relations i jego roli w strategii zarządzania firmy. Efektywne zarządzanie relacjami między przedsiębiorstwem a otoczeniem ma dla niego strategiczne znaczenie.

W rozdziale pierwszym autorka wyjaśnia czym jest strategia PR, w drugim zaś omawia miejsce public relations w ujęciu strategicznym. Sandra Oliver wizerunkowi i tożsamości poświęca część trzecią i omawia strategiczne, z punktu widzenia PR, zarządzanie zasobami ludzkimi. Dwa ostatnie rozdziały to strategia PR w kontekście marketingu (narzędzia, techniki, kontrola) oraz strategia PR w kontekście multimedialnym (komunikacja masowa, media a społeczeństwo, e-commerce).

Jest tu wszystko co dziś powinniśmy wiedzieć o public relations, o wdrażaniu jego w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Definiowanie pojęć u Sandry Oliver jest ściśle związane z praktyką zarządzania, dlatego książka okaże się bardzo przydatna dla menedżerów.

Elementem dodatkowo wzbogacającym publikację są case study kończące każdy rozdział. Centrais de Aporio aos Transportas (ilustrujący tezy zawarte w rozdziale pierwszym), Suncrop-Metway Fontance Company (obrazująca działanie agencji PR wobec kampanii inwestycyjnej), Kraft Jacobs Suchard (dbałość o wizerunek i sponsoring jako droga do osiągnięcia wysokich wyników firmy), Railtrack (strategia komunikacyjna w okresie zmian jako jeden z kluczowych elementów strategii korporacyjnej), The Body Shop (otwarta i etyczna strategia PR jako sposób na wyjście z kryzysu wizerunku i reputacji) oraz Gestener (wpływ kampanii PR w telewizji i Internecie na wizerunek firmy).

Jest to publikacja kierowana do doświadczonych praktyków i specjalistów public relations. Książka jest bardzo przejrzyście skonstruowana, zawiera liczne modele i ryciny pozwalające zobrazować opisane tezy jak i połączyć język teorii z działaniami praktyki.

Książka porusza nowe problemy, a te zdefiniowane dawno temu, opisuje w obliczu zmieniającego się otoczenia, na nowo. Fakt, że publikacja powstawała we współpracy z IPRA, a redaktorką wydania jest profesor Anne Gregory, świadczy o profesjonalnym podejściu do omawianych zagadnień. "Autorka stara się przedstawić zarządzanie public relations na poziomie strategicznym. W książce założono, że podstawowe funkcjonalne i operacyjne mechanizmy strategii są znane, połączono w niej teorię i praktykę." Public relations wciąż jest na etapie rozwoju i wciąż pojawiają się wątpliwości co do jego granic z zakresu. Autorka przedstawia zarządzanie public relations na poziomie strategicznym.

Kierowana do tych, którzy pragną przestudiować strategiczne teorie i modele w zarządzaniu komunikacją firmy, ale również do tych, którzy, zapoznani z taktykami profesji (media relations, event PR) mają wątpliwości co do ogólnego kształtu strategii.

Jasna, nowoczesna i profesjonalna - z pewnością nie było dotąd na polskim rynku publikacji, która tak dogłębnie analizowałaby public relations w kontekście strategii zarządzania

Źródło: PRoto.pl, autor: Maria Matusiewicz



CZYTAJ WIECEJ RECENZJE


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101