 |
|
Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych
|
|
Nazwa ksiazki : Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych Autor : Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk Liczba stron : 278 Wydawnictwo : PWE ISBN : 83-208-1292-5
Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 32.78 zł
Oszczędzasz : 4.03 zł
( 12.29 % )
Nasza cena : 28.75 zł.
|
|
|
Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu
Rosnące zagrożenie ze strony zagranicznych sieci handlowych wchodzących na rynek polski powoduje wzrost zainteresowania przedsiębiorstw handlowych takimi sposobami działania, które stanowiłyby skuteczną obronę przed konkurencją oraz gwarantowałyby im rozwój i sukces rynkowy. Autorzy wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom, omawiając w książce w sposób jasny i przejrzysty rolę i znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, miejsce strategii marketingowej w przedsiębiorstwie handlowym oraz jej istotę i fazy tworzenia, strategie marketingowe przedsiębiorstw hurtowych i przedsiębiorstw detalicznych oraz kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce. W celu ułatwienia zrozumienia omawianych zagadnień autorzy zaprezentują doświadczenia przedsiębiorstw handlowych z krajów Europy Zachodniej, USA i wiodących przedsiębiorstw polskich.
|
| |
|
|
|
|
|
|
 |
|
Witamy w naszej księgarni!
Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
|
|
|
|
 |
|