koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Strategie marketingowe


Nazwa ksiazki :
Strategie marketingowe

Autor : Praca zbiorowa pod redakcją Wojciecha Wrzoska
Liczba stron : 234
Wydawnictwo : PWE
ISBN : 83-208-1510-X


Termin realizacji : 2-4 dni
Cena rynkowa : 59.21
Oszczędzasz : 9.26 zł ( 15.64 % )

Nasza cena : 49.95 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Problematyka marketingu podlega procesom nieustannego rozwoju. Rozszerza się wiedza o koncepcji marketingu oraz jego miejscu i funkcjach w procesach gospodarowania. Powstają nowe nurty analizy warstwy instrumentalnej marketingu, a także poszczególnych jego instrumentów. Coraz intensywniej są prowadzone badania nad rozpoznawaniem nowych dziedzin stosowania marketingu. Dzięki tym kierunkom rozwoju wiedzy o marketingu zwiększa się jego poznawcza i praktyczna użyteczność. Oprócz rozwoju ogólnej wiedzy o marketingu narasta potrzeba pogłębiania tej wiedzy oraz jej pożądanej konkretyzacji. Uznając istnienie takiej potrzeby, prezentujemy podręcznik poświęcony problematyce strategii marketingowych. Nie jest to jedyny, lecz ważny oraz wiele obiecujący kierunek pogłębiania i konkretyzacji wiedzy o marketingu. Nawiązuje on bezpośrednio do różnych sposobów postępowania podmiotów rynku w zróżnicowanych i zmieniających się warunkach. Znaczenie problematyki strategii marketingowych rośnie w miarę komplikowania się warunków rynkowych oraz nawarstwiania się licznych dylematów w sferze wyboru racjonalnych sposobów postępowania na rynku. Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. Strategie marketingowe, a więc strategie oparte na marketingu, mogą być prezentowane w różnych przekrojach. W dotychczasowych publikacjach były one prezentowane przede wszystkim z uwzględnieniem kolejnych instrumentów marketingu, ujmowanych w sposób autonomiczny. W podręczniku tym odchodzimy od klasycznej konwencji, proponując odmienną strukturę strategii marketingowych. Koncentrujemy w nim uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Podstawą charakterystyki różnych rodzajów strategii marketingowych jest analiza ich istoty oraz procesów formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa (rozdziały I i II). Następnie przedmiotem uwagi są te rodzaje strategii marketingowych, które nawiązują do podstawowych składników otoczenia przedsiębiorstw, ujmowanego w aspekcie podmiotowym (rozdziały III i IV). Kolejne rodzaje strategii marketingowych nawiązują do struktur produktowo-rynkowych oraz zmieniających się warunków działania przedsiębiorstw w różnych fazach rozwojowych rynku (rozdziały V i VI). Przedsiębiorstwa lub inne instytucje stosujące marketing opierają swoją działalność na nieprzerwanej komunikacji z rynkiem. Powiązaniom z rynkiem służą strategie komunikacji marketingowej (rozdział VII). Analizę strategii marketingowych dopełnia ich charakterystyka w sferze działalności usługowej, a więc w sferze, która współcześnie nabiera znaczenia (rozdział VIII). Wszystkie prezentowane w podręczniku strategie, wyróżnione na podstawie zróżnicowanych kryteriów, wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Przedstawiony zakres tematyczny podręcznika oraz jego treść pozwalają wyrazić nadzieję, że spełni on pożyteczną funkcję w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu i strategiach marketingowych. Rozszerzonego zasobu wiedzy w tej dziedzinie oczekują studenci, uczestnicy studiów podyplomowych i praktycy gospodarczy, a więc wszyscy ci, dla których podręcznik ten jest przeznaczony.

CZYTAJ WIECEJ FRAGMENT


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101