koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Tajniki Marketingu - przewodnik po marketingu dla studentów MBA.


Nazwa ksiazki :
Tajniki Marketingu - przewodnik po marketingu dla studentów MBA.

Autor : Philip Kotler, Sean Meehan, Gregory S. Carpenter, Leonard Lodish, Philip M. Parker, Patrick Barwise, Tim Ambler, Flora Kokkinaki
Liczba stron : 462
Wydawnictwo : K.E. Liber
ISBN : 83-88170-33-3


Termin realizacji :
12 godzin

Cena rynkowa : 96
Oszczędzasz : 13.25 zł ( 13.8 % )

Nasza cena : 82.75 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu






Seria "Financial Times Mastering" jest owocem wyjątkowej współpracy tego czasopisma z czołowymi szkołami biznesu z całego świata. Tajniki marketingu powstały w oparciu o artykuły, które co tydzień ukazywały się w Financial Times. Książka niniejsza jest piątą powstałą w wyniku wyżej wspomnianej współpracy. Podobnie jak w przypadku pozycji ją poprzedzających, mamy nadzieję, że zawiera ona podstawowe i najważniejsze zagadnienia z dziedziny marketingu, wzbogacone wieloma nowymi koncepcjami, które znajdą zrozumienie i uznanie w oczach studentów oraz jego praktyków w XXI wieku.

"Tajniki marketingu" prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (koło Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Połączenie odmiennych podejść - amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową.

Na "Tajniki marketingu" składa się dziesięć rozdziałów: Marketing w XXI wieku; Zrozumieć nabywcę; Analiza konkurencyjna; Strategia marki; Reklama i sprzedaż; Strategia wejścia na rynek i nowe technologie; Sprzedaż detaliczna i bezpośrednia; Marketing branżowy; Nowe media marketingowe i Marketing międzynarodowy.

Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu. Zapoznając się z treścią książki, warto pamiętać stwierdzenie Philipa Kotlera (na stronie 6), którego zdaniem „większość przedsiębiorstw odnoszących sukcesy w chwili obecnej, stosuje taki marketing swoich produktów, jakbyśmy żyli w roku 2005".

Krótkie wprowadzenia do każdego rozdziału podkreślają jego znaczenie w szerszym kontekście, a podsumowanie na końcu każdego artykułu zaprojektowano w sposób umożliwiający Czytelnikowi szybką identyfikację szczególnie interesującej Go tematyki. Lista polecanej literatury uzupełniającej powinna pomóc tym, którzy zechcą pogłębić interesujące ich zagadnienie albo odszukać określone materiały źródłowe.

Jeżeli Czytelnikowi niniejsze opracowanie przypadnie do gustu, ucieszy go z pewnością wiadomość, że przygotowujemy kolejną pozycję z tej serii, tj. Tajniki zarządzania strategicznego.

O autorach:
Philip Kotler jest uznanym wykładowcą marketingu międzynarodowego w J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University.

Sean Meehan wykłada marketing i strategię w International Institute for Management Development (IMD) w Lozannie.

Gregory S. Carpenter jest associate professor marketingu w J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, gdzie wykłada marketing. Jego prace badawcze koncentrują się na marketingowych strategiach konkurencyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem procesów uczenia się i podejmowania decyzji przez nabywców w tworzeniu przewagi konkurencyjnej.

Leonard Lodish prowadzi programy naukowo-badawcze dla Samuel R. Harell, jest profesorem marketingu w Wharton School of the University of Pennsylvania. Jego zainteresowania naukowe obejmują systemy wspierania decyzji marketingowych, eksperymentowanie i alokację zasobów w marketingu.

Philip M. Parker jest profesorem marketingu w INSEAD. Prowadzone przezeń badania obejmują takie dziedziny jak: strategie marketingowe; zarządzanie międzynarodowe; kształtowanie cen; dyfuzję nowego produktu i prognozowanie.

Patrick Barwise jest profesorem marketingu i zarządzania w London Business School, gdzie jest także dyrektorem Centre for Marketing i przewodniczącym Future Media Research Programme.

Tim Ambler jest senior fellow w London Business School, gdzie wykłada marketing globalny i prowadzenie biznesu w Chinach. Jego zainteresowania badawcze obejmują pomiar wyników działań marketingowych, działanie reklamy i marketing relacyjny.

Flora Kokkinaki jest research fellow w London Business School, gdzie opracowuje programy badań marketingowych. Jej zainteresowania naukowe obejmują pomiar efektywności działań marketingowych, zachowania i zaangażowanie nabywców, psychologię w gospodarce oraz poznanie społeczne.

CZYTAJ WIECEJ


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101