 |
|
Zarządzanie kryzysem
|
|
Nazwa ksiazki : Zarządzanie kryzysem Autor : Michael Regester, Judy Larkin Liczba stron : 226 Wydawnictwo : PWE ISBN : 83-2081555-X
Termin realizacji : 12 godzin
Cena rynkowa : 45.74 zł
Oszczędzasz : 5.89 zł
( 12.88 % )
Nasza cena : 39.85 zł.
|
|
|
Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu
Wstęp do wydania polskiego
Dlaczego mamy się zajmować kryzysem? Kryzys negatywnie wpływa na reputację firmy, czyli na to, jak ją postrzegają odbiorcy (klienci, inwestorzy). Badania w USA i niektórych krajach europejskich wskazują, że firmy, które doświadczyły kryzysu reputacji, straciły również na swej wartości rynkowej (średnio około 8%). Jednak wśród kadry zarządzającej przedsiębiorstwami trafiają się głosy: "Dobrze zarządzane firmy nie popadają w kryzys", "Kryzysy są nie do uniknięcia", "Kryzysy są wliczone w koszty prowadzenia przedsiębiorstwa", "U nas wszystko jest pod kontrolą". Dlaczego reputacja firmy jest ważna? Szacuje się, że wartość reputacji firmy może dojść do 40% jej całkowitej wartości rynkowej oraz że ma ona istotny wpływ na nabywanie produktów i usług, atrakcyjność pracy w danej firmie, a także na to, czy dana firma będzie pozytywnie oceniana przez inwestorów. Dlatego też celem firmy powinna być minimalizacja zagrożeń związanych z sytuacjami "zapalnymi", które w każdej chwili mogą doprowadzić do kryzysu. Takich sytuacji nie brakuje, jak widać po lekturze pierwszych stron tytułów prasowych ukazujących się codziennie w naszym kraju. Książka Mikea Regestera i Judy Larkin jest świetnym wprowadzeniem do mało znanego na naszym rynku zagadnienia zarządzania reputacją oraz zarządzania kryzysem w organizacjach.
Polskie doświadczenia potwierdzają, że tematyka zarządzania sytuacjami problemowymi i kryzysowymi pozostaje na uboczu zainteresowań kadry kierowniczej w kraju. Jednocześnie wskazują one na brak systematycznego podejścia do tych zagadnień. Obcy jest nam również poziom etyki biznesu, jaki odzwierciedlają przedstawione w książce przykłady z rynku brytyjskiego. Świadczy to jedynie o tym, jak daleką drogę mamy do pokonania w tym zakresie. Książka ta, mam nadzieję, wskaże polskiemu Czytelnikowi sposoby przygotowania się do sytuacji kryzysowej oraz minimalizowania negatywnych skutków dla reputacji przedsiębiorstwa.
|
| |
|
|
|
|
|
|
 |
|
Witamy w naszej księgarni!
Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
|
|
|
|
 |
|