koszyk     zarejestruj się
  Katalog wszystkich naszych
  książek w formacie pdf
W twoim koszyku
znajduje się 0 elementów
        HOME         NOWOŚCI         PROMOCJE         ARTYKUŁY         POMOC         KONTAKT

Zarządzanie kryzysem


Nazwa ksiazki :
Zarządzanie kryzysem

Autor : Michael Regester, Judy Larkin
Liczba stron : 226
Wydawnictwo : PWE
ISBN : 83-2081555-X


Termin realizacji :
12 godzin

Cena rynkowa : 45.74
Oszczędzasz : 5.89 zł ( 12.88 % )

Nasza cena : 39.85 zł.
DO KOSZYKA


Zapraszamy Cię do przeczytania ciekawego opisu




Wstęp do wydania polskiego


Dlaczego mamy się zajmować kryzysem? Kryzys negatywnie wpływa na reputację firmy, czyli na to, jak ją postrzegają odbiorcy (klienci, inwestorzy). Badania w USA i niektórych krajach europejskich wskazują, że firmy, które doświadczyły kryzysu reputacji, straciły również na swej wartości rynkowej (średnio około 8%). Jednak wśród kadry zarządzającej przedsiębiorstwami trafiają się głosy: "Dobrze zarządzane firmy nie popadają w kryzys", "Kryzysy są nie do uniknięcia", "Kryzysy są wliczone w koszty prowadzenia przedsiębiorstwa", "U nas wszystko jest pod kontrolą". Dlaczego reputacja firmy jest ważna? Szacuje się, że wartość reputacji firmy może dojść do 40% jej całkowitej wartości rynkowej oraz że ma ona istotny wpływ na nabywanie produktów i usług, atrakcyjność pracy w danej firmie, a także na to, czy dana firma będzie pozytywnie oceniana przez inwestorów. Dlatego też celem firmy powinna być minimalizacja zagrożeń związanych z sytuacjami "zapalnymi", które w każdej chwili mogą doprowadzić do kryzysu. Takich sytuacji nie brakuje, jak widać po lekturze pierwszych stron tytułów prasowych ukazujących się codziennie w naszym kraju. Książka Mikea Regestera i Judy Larkin jest świetnym wprowadzeniem do mało znanego na naszym rynku zagadnienia zarządzania reputacją oraz zarządzania kryzysem w organizacjach.


Polskie doświadczenia potwierdzają, że tematyka zarządzania sytuacjami problemowymi i kryzysowymi pozostaje na uboczu zainteresowań kadry kierowniczej w kraju. Jednocześnie wskazują one na brak systematycznego podejścia do tych zagadnień. Obcy jest nam również poziom etyki biznesu, jaki odzwierciedlają przedstawione w książce przykłady z rynku brytyjskiego. Świadczy to jedynie o tym, jak daleką drogę mamy do pokonania w tym zakresie. Książka ta, mam nadzieję, wskaże polskiemu Czytelnikowi sposoby przygotowania się do sytuacji kryzysowej oraz minimalizowania negatywnych skutków dla reputacji przedsiębiorstwa.


CZYTAJ WIECEJ FRAGMENT RECENZJE


                     Home    Nowości    Promocje    Artykuły    Pomoc    Kontakt  

                                © Copyright 2004-20011 Świat Książek - Buisnesowa Księgarnia Internetowa. All rights reserved.
                                Przeczytaj o naszej Polityce Prywatności oraz Nocie Prawnej
                                sitemap : sitemap 1 sitemap 2


Witamy w naszej księgarni!

Wiedza zawarta w naszych książkach jest dyscypliną, która umożliwi Ci zdobycie ogromnego przychodu, pozwoli Ci uruchomić potężną motywację, umożliwi Ci uczenie się w przyśpieszonym tempie, poza tym da Ci narzędzia, które pozwolą Ci wygenerować arsenał pieniędzy, oraz równocześnie sprawi, że będziesz miał więcej wolnego czasu...
Książki audio - audio biznes
Inwestycje i giełda
E książki Eksiążki Ebooki - Biznesowe Książki Elektroniczne
Ekonomia
Finanse i bankowość
Marketing i zarządzanie
Języki obce
Integracja europejska
Handel i sprzedaż
Dla managera
Metody ilościowe i statystyka
Prawo
Rachunkowość
 Szukaj
1. Bogaty ojciec, Biedny ojciec
2. Kwadrant przepływu pieniędzy
3. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca
4. Szkoła biznesu
5. Cashflow 101